poniedziałek, 26 maja 2014

Byly sobie szminki 3 i jeden wilk...

Witam!

Dziś przedstawiam swoje szminki oraz moja nowość,która zakupiłam sobie po wypłacie:)

Tutaj widać je wszystkie: 




Najpierw Kate nr 05 od Rimmela.
Kupiłam ja głownie na rozmowy o prace,na egzaminy i tym podobne.
Obawiałam się jej użyć,ponieważ myślałam ze takie kolory nie są dla mnie.
Myliłam się!
Bardzo ładnie się wygląda w takich kolorach i dziewczyny,polecam wam jak najbardziej eksperymentować z takimi kolorami.
Czas na ustach: średni muszę powiedzieć.
Dlaczego? ponieważ po zjedzeniu czegoś ona powoli zaczyna znikać..
Cena: około 6e
Czy kupie jeszcze: tak 



Następnie raczej to będzie pomadka z firmy Essence.
Jest to bardzo tania firma,jak już kiedyś wspomniałam o niej.
Posiadam numer 53(All about cupcake)
Bardziej jej używam w okresie letnim.
Czas ustach: wcześniej 4 godziny średnio,a teraz max.2
Cena: okołu 3,50e
Czy zakupie jeszcze: nie mam zdania. Byc może na lato powrócę do niej.



Kolejna jest z Kiko. 
Byla to edycja limitowana. Otrzymałam ja w prezencie.
Jest to czysta czerwień.
Bardzo pięknie wygląda na ustach!
Czas na ustach: pól dnia jedząc i pijąc
Cena: ??nie znana
Czy zakupie jeszcze: jeśli będzie dostępna to tak




I oto moja nowość. 
Czyli Chanel Rouge Allure 138.
Od jakiegoś czasu myślałam o zakupie szminek z tej marki.
Słyszałam o niej dużo dobrych opinii i pewnego dnia postanowiłam pójść i ja w końcu kupić.
Gdy już weszłam do sklepu to kolejnym problemem był kolor..
Zdecydowałam się wiec na taki róż. 
Czas na ustach: baaardzo trwała, cały dzień jedząc i pijąc
Cena: 32e
Czy zakupie jeszcze: TAK!




Tutaj zostawiam zdjęcia ich i mniej więcej jaki kolor maja.

1. Zdjęcie pod światło żółte. 
Od lewej do prawej:
Rimmel,Essence,Kiko,Chanel



2. Zdjęcie pod światło dzienne:
Od lewej do prawej:
Rimmel,Essence,Kiko,Chanel



Jacy są wasi ulubieńcy?

Pozdrawiam ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz