piątek, 30 maja 2014

Avon katalog18

Witajcie!

W koncu po dlugich wyczekiwaniach doszlo do mnie moje mini zamowienie z katalogu 18. Przyznam szczerze,ze to bylo moje pierwsze zamowienie z Avon od kad tu jestem... (od 3 lat).
Ja przedstawie tylko te rzeczy,ktore ja zamowilam. Moja mama rowniez zlozyla zamowienie,ale ja tamtych kosmetykow nie bede uzywac,wiec nie ma sensu zebym je tutaj opisywala :) prawda?

Na pierwszy rzut ida probki szminek,ktore zamowilam dla sprawdzenia.


Po skrocie moja opinia o nich:

  1. Fuchsia Fever: bardziej podobna do blyszczyku niz do szminki,ma drobinki brokatu, kolor nie dla mnie
  2. Matte Ruby: czysta,piekna czerwien, podobna do tej z Kiko,
  3. Hot Pink: szminka, zero blyszczacych sie drobinek, bardzo ladny kolor
Tutaj je przedstawiam po kolei tak jak sa wyzej opisane: 


Probki perfum,poniewaz przed zakupem, a tym bardziej takim z katalogu chcialam sprawdzic jak pachna pewne perfumy


Incandessence Lumiere:
Wedlug mnie jest mocny,dla starszych pan, mi nie przypadl do gustu,cos bardzo mi sie kojarzy do jakiegos oryginalnego,ale za chiny nie moge sobie przypomniec do jakiego.


Avon Fleur:
Zapach jego kojarzy mi sie z pomarancza,taki owocowo-kwiatowy. Jednak nie dla mnie,jest lekko duszacy.


Outspoken by Fergie:
zapach swiezy,elegancki i podobny do Elizabeth Arden 5th Avenue,tego co posiadam. Jesli mialabym juz ostatecznie wybrac,ktory z nich mi sie najbardziej spodobal to wybralabym ten. 


Zamowilam rowniez mgielke zapachowa do ciala.
Cos na lato/wieczory letnie w sam raz.


Zamawialyscie cos?



Pozdrawiam! ☺



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz