wtorek, 27 maja 2014

Co pachnie na półce?

Witam!

Co tak pachnie?
Dzis chcialabym wam przedstawic moje ulubione zapachy.


Pierwszy i na zawsze numer jeden to:
Hypnotic Poison Dior (100ml)





Jak dla mnie pachnie oblednie!
Ma bardzo mocny zapach i utrzymuje sie dosc dlugo.
Moglabym ten zapach wachac godzinami.
Dostalam go w prezencie jakies 1,5 roku temu,ale wczesniej bedac w Polsce mialam rowniez z nim stycznosc. 
Cena jest niestety wysoka bo az 98e za 100ml (bo taka buteleczke posiadam), ale moim zdaniem on jest wart swojej ceny.



Nastepnie mamy Elizabeth Arden 5th Avenue (75ml)




Dostalam go takze w prezencie(tak,wszyscy az tak mnie kochaja :D)
Zapach ma ´´elegancki´´ ale tez i swiezy.
Czuc go bardzo dobrze na sobie, nie jest az taki trwaly jak Dior.
Cena: ok 48e (teraz na przecenie jest po 22e)



Kolejny perfum to:
Agua fresca de rosas Adolfo Dominguez (120ml)




W tym zestawia mialam jeszcze mgielki do ciala,ktore szybko wykorzystalam.
Pachnie on swiezymi rozami(wiem,moze sie wydawac zabawne,ale bardzo piekny)  i przede wszystkim lekki czyli idealny na lato!
Mam go juz 2 lata i ciagle jestem w polowie buteleczki.
Cena: ok 35e w zestawie z mgielka do ciala i zelem pod prysznic


Ostatni i kolejny bardzo mocny zapach to:
Flowerbomb  Viktor&Rolf (20ml)





Zapach jest bardzo mocny i tak jak w przypadku Diora utrzymuje sie on dlugo. 
Czuc w nim taka bombe kwiatowa jak sama nazwa wskazuje,ale nie jest on slodki jakby sie moglo wydawac.
Cena: za 20ml zaplacilam 35e


Jakie sa wasze ulubione zapachy?

Pozdrawiam! ☺ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz