czwartek, 25 października 2012

Intercambio de Idiomas

Witam!

Dzis chcialabym Was zachecic do malej zabawy(?).
Na poczatek o czym to bedzie.
Otoz jesli chcemy sie nauczyc lepiej albo popraktykowac nasz jezyk np. angielski,hiszpanski,franucuski lub niemiecki mozecie tutaj :

Stronka bardzo dobra. Szczerze ja polecam,poniewaz sama od kilku dni z niej korzystam i jest to dobry sposob. Piszemy na niej z ludzmi z calego swiata!
Wiadome rozni ludzie sie zdarzaja,ale tam sa sami normalni.
Jak dla mnie bardzo przydatna forma nauki i praktykowania mojego hiszpanskiego.
Nie jest z nim zle (w ciagu nie calego roku poziom srednio-zaawansowany),ale wiadome ze trzeba co chwile praktykowac, z kims sie komunikowac i cwiczyc jezyk,zwroty i wyrazy.
Ja wymieniam na tej stronie hiszpanski za angielski,ale zauwazylam ze zaczynam takze zapominac angielski (ups...),a w Polsce sie uczylam go przez 9 lat! 

Co myslicie o tym? Macie juz z tym jakies doswiadczenie?
A moze znacie jakies inne stronki ciekawe na wymiane jezykow?

Pozdrawiam! 

3 komentarze:

  1. na pewno sprawdzę tą stronkę, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ciebie długo nie było tutaj, a ja gdzies w linkach Ciebie jeszcze mialam;D

    OdpowiedzUsuń