poniedziałek, 15 października 2012

Cherry Cherry Lady

Witam

Ostatnio szukalam jakiegos ciekawego wzoru na paznokcie.
Nie jestem jakos dobra w malowaniu i robieniu roznych wzorkow na paznokciach,poniewaz jestem w tym dopiero poczatkujaca ale probowac trzeba!


Co sadzicie?
Wedlug mnie jak na poczatek to i tak nie jest zle.

Wykorzystane lakiery:


Idac od lewej.
Blady roz-lakier z Kiko kupiony nie dawno. Pisalam o nim.
Ciemny roz-lakier mojej siostry kupiony w H&M.
Zielen-lakier z Kiko. Mojej siostry(jak widac po sposobie otwierania;) )

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Mieszkam aktualnie w Polsce:) -Odpowiedź na komentarz do posta Artykuł 4: Włochy. Słoneczna Ita¬lia i wiatr wol¬ności we włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na początek bomba, ja tak nie potrafię. Ładny kolorek pod wzorkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Opaleniznę załapałam na wakacjach, teraz powoli schodzi:)W odpowiedzi na Twój komentarz pod postem ‘’Artykuł 3: Bądź tu i teraz. Z pełną przytomnością umysłu– tu i teraz’’

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki, że Cię zasypałam komentarzami troszkę, ale dopiero teraz odpowiadam na twoje, przedtem nie miałam czasu, więc uzbierało się trochę tego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli siostrze na gwiazdke kupie gryzaczek:)akurat fajne w pepco maja:D dzieki siostra za pomysl:P

    OdpowiedzUsuń