sobota, 6 października 2012

Refan

Witam!
Dawno mnie tu nie bylo. Dzis bedzie troche o produkcie z firmy Refan. Refan oferuje nam perfumy rozlewane. Sa one podobne na 70%-90% do pefrum oryginalnych. 
Na zakup namowila mnie moja mama. Ach.. czasem potrafi niezle namieszac;)

Ja wybralam swoj odpowienik zapachu J´adore Christian Dior.
Czy jest on podobny do oryginalu? Po dluzszym przywachaniu sie jemu a temu ze sklepu stwierdzam podobienstwo moim wechem na 90%.
Drogie one nie sa. Ja za moja buteleczke zaplacilam 2,70euro.
Poprobowac mozna;)

Buteleczka wyglada tak. Kupilam ja w sklepie,wiec pan nalewa przy nas te perfumy. 


Tutaj specjalnie przedstawiam Wam jakie perfumy mozna jeszcze nabyc w tym sklepie. Sa i tez meskie,ale ta plec u mnie na blogu sie nie pojawila jeszcze;)




Mysle,ze skusze sie sprobowac jeszcze kilka innych. 
Co Wy myslicie o perfumach/zapach z Refan?
Mialyscie z nimi juz stycznosc?

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. niestety nie znam tych perfum,ale z checia bym je poznala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Nie słyszałam o tej firmie, zam kilka rozlewni perfum, albo np FM on produkuje takie właśnie namiastki markowych. Bardzo podobają mi się Christian Dior w orginale, jestem ciekawa czy tej twojej firmy, którą odkryłaś by mi przypadły do gustu.Ciekawy flakonik, wygodny do torebki można zawsze zabrać i nie jest ciężki, ani nie zabiera sporo miejsca, a wygoda to podstawa:). Buziak złocista:)

    OdpowiedzUsuń