środa, 26 września 2012

Zakupy w Kiko nr.2

Witam!

Dzis tak ´´przy okazji:D´´ odwiedzilam KIKO.
Co znalazlam?
A otoz dwie rzeczy,ktore mnie juz od dawna kusily z tamtego sklepu na sprobowanie.

Pierwsza rzecz to lakier do paznokci. 
Nie wiem jakim cudem,ale zostalam tylko przy 4 dobrych lakierach do paznokci(reszta jest juz po terminie,albo pozyczona w swiat i sluch o nich zapadl;) )


Tusz do rzes. 
Mam probke tuszu z Lancome i jest naprawde bardzo dobry.
Mysle nad zakupem tego tuszu z Lancome,ale to dopiero w grudniu gdzies;)


I jak sie wam podobaja?
Uzywalyscie juz ktorys z tych?
Milego i nie pechowego dnia!!
Pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, a szkoda. Szcziteczki własnie takie lubię, dla moich rzęs perfekcyjna:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Miło, że wpadłaś:). Daj znać o nowej notce, czekam cierpliwie:))U mnie nowa notka-zapraszam.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to za tusz z Lancome? Masz może jakieś zdjęcia przed i po?:) Bardzo chciałabym zobaczyć efekty, bo sama zastanawiałam się nad kupnem jakiegoś tuszu 'z górnej półki'. Pozdrawiam i zapraszam na rosycheeked0.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek na paznokciach jest rozkoszny^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor :)
    zajrzyj do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie Ty się podziewasz?:)

    OdpowiedzUsuń