sobota, 8 września 2012

Essence

Witam! 

Dzis post na temat nowosci kosmetycznych jakich dokonalam
w tym tygodniu. Prawie wszystko jest z firmy Essence.
Firma jest znana,nie jest droga i kilka rzeczy mozna przetestowac.

   Kredka do oczu kajal pecil 01BLACK.
Jak sie u mnie sprawdza?
Mialam ja raz na sobie,ale o dziwo przetrzymala caly dzien.
Nie zostawiala u mnie wtedy zadnych ,,odsladow´´na powiece.
Jak narazie jestem za.



Szimnko-pomadka do ust takze z firmy Essence.
Uzywalam ja juz kilka razy.
Moje usta czasem sa suche i jesli wczesniej nie naloze pomadki ochronnej pod ta szminke-pomadke,bedzie to zle wygladac.
Kolor ma naturalny,ladnie sie zgrywa z moimi ustami.
Na szczescie nie ma zadnych brokatow za co daje wielki plus.




 Blyszczyk do ust Stay with me Candy Bar03.
Co moge o nim powiedziec po 1 uzyciu?
Utrzymuje sie okolo 5 godzin bez jedzenie i picia.
Nadaje ustom lekki czerwony kolor,ale naturalny.
Ja za czerwienia na ustach u siebie nie przepadam,ale powoli powoli moze zaczne sie przekonywac.

Co to jest?
Wlasciwie sama nie wiem jak to nazwac :D
Podpatrzylam do w sklepie na przecnie przy kasie
(ehh dlaczego oni zawsze musza dawac takie rzeczy jak mam zyc oszczednie:) )
Dosc czesto latam samolotem. Taka rzecz mi sie przyda.
Mozna tam wlac perfum lub krem. 
Jest tez wygodna rzecza jesli jedziemy gdzies w podroz i nie chcemy brac calego perfumu lub kremu,poniewaz boimy sie ze nam sie stlucza lub zepsuja. 
Ten zakup byl akurat nie spodziewany i juz nie z firmy Essence.

Pozdrawiam;) 


3 komentarze:

  1. hello! juz od dluzszego czasu zastanawiam sie nad zakupem takiego malego urzadzenia na perfumy. nie lubie tych mini "roll ons" aplikatorow wiec to by mi sie przydalo:) jesli chodzi o essence to nigdy nic nie probowalam z tej firmy! wydaje mi sie ze moge cos tu znalezsc w stanach ... moze masz jakies produkty godne polecenia? a tak poza tym jak masz na imie bo nie moglam sie nigdzie doszukac :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:)
      Moje imie to Angelika,milo mi:)
      Produkty godne polecenia z Essence? Hm mysle ze ta kredka do oczu,u mnie sie ona sprawdzila na 100% (bez uczycia pokladu na powieku ktory by trzymal dluzej cienie/kredki) oraz niektore zaznaczam niektore lakiery do paznokci. Dobre sa te z edycji limitowanej wydaja mi sie one jakos lepsze od tych,ktore sa dostepne normalnie. Jesli chodzi o podklady i pudry to raczej bym nie polecala. Mialam kiedys podklad z tej firmy i wielka klapa,kolor po kilku godzinach byl inny i po kliku godzinach zostawaly mi tez ,,zacieki na twarzy´´. Jesli chodzi o pudry z tej firmy to strasznie zatykaly moja twarz i po tygodniu mialam jeszcze wiecej syfow i WAGROW teraz musze jakos z tym walczyc.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Błyszczyki Stay With Me są moimi ulubieńcami już długi czas. Mam dwa odcienie i bardzo je lubię :) Zaciekawiłaś mnie tą kredką i chyba się na nią skuszę :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń