środa, 12 września 2012

Paco Rabanne

Witam!
Nie napisalabym dzis,ale z racji tego,ze dzis rano listonosz przyniosl mi pewna paczke to postanowilam sie z wami tym podzielic:)

Otoz ja uwielbiam zamawiac rozne probki z Internetu.
Jedne dochdza wczesniej inne pozniej. Probka perfum z PR przyszla mi po jakims miesiacu czy dwoch. I oto jest!


Tutaj kilka informacji:


Probka zawiera 1,2ml perfumu i jest z tzw.,,psikaczem´´,wiec tym lepiej dla nas. Mimo mojego kataru potrafie wyczuc zapach tych perfum. Przepieknie pachna:)
Zmienilam mieszkanie,a probki przyszly mi na stary adres. Mysle nad zamowieniem jeszcze jednej. Problem tkwi w tym,ze nie pamietam strony z jakiej to zamawialam(cala ja). 
Jesli bedzie tez chcialy taka mini darmowa niespodzianke prosze mi zostawic komentarz,a wowczas gdy sobie przypomne nazwe strony z jakiej zamawialam wysle wam wiadomosc prywatna.

Dzien zaczety bardzo pieknie.
Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz