wtorek, 11 września 2012

Moje cwiczenia

Witam:) 

Dzis chcialabym Wam przedstawic moja metode na ,,zdrowe samopoczucie´´. 


Cwiczenia Ewy Chodakowskiej. Niektorym jest ona wam juz znana,a niektorym nie. Odkrylam ja przypadkiem na jej stronie internetowej,a nastepnie youtube i facebook. Z racji tego,ze nie mialam dostepu do jej plyty(odkrylam ja w czerwcu...) postanowilam poszukac w Internecie. Na poczatku korzystalam z chomikuj.pl,ale niestety filmiki tam z cwiczeniami trwaly po 10 minut,ale cwiczylam. Widac po mnie bylo zmiane juz po 2 tygodniach!:) Bylam pod mega mega wrazeniem! Nastepnie sie opuscilam,zaczely sie wakacje,rodzina zaczela zjezdzac a ja nie mialam dostepu do Internetu(brak przez ponad miesiac!!)
Przez ten miesiac nie pilnowalam sie i znowu powrocilam do takiej wagi w jakiej bylam. Postanowilam znow wrocic do cwiczen. Poszperalam na jej profilu na facebooku i oto okazalo sie ze wyszla jej trzecia juz plyta. Nic innego jak tylko prosba do siostry z Pl o poproszenie zakupu. Moja kochana siostra przyslala plyte i prawie cala mini paczke cukierkow:). Po obejrzeniu tego video stwierdzilam ze czeka mnie mega trudne wyzwanie. Postanowilam temu zaradzic. Po uwaga[!] 10 minutach spedzonych na wyszukiwaniu calej pierwszej plyty,znalazlo mi sie ja znalezc na pewnej stronie cala i oczywiscie ja sciagnelam. Cwicze pierwsza plyte juz 4 dni,efekty widze,ale dzis cos mialam za ciezki dzien,zeby cwiczyc wiec odpuscilam. Jutro za to dorzucam pierwsza plyte i ta trzecia. Bedzie ciezko. Musze poszukac jeszcze drugiej gdzie.. Hmm jesli ktos wie gdzie mozna za free dostac druga plyte prosze o kontakt ze mna,bede bardzo wdzieczna:)
Na koniec dodam jeszcze,ze pol roku przed ´´znalezieniem Ewy´´ biegalam co 2-3 dni. 
Jakie sa wasze sposoby na cwiczenia?

Pozdrawiam 

2 komentarze:

  1. puder z my secret jest transparentny wiec sprawdza sie zarowno na mnie (mam blada cere) jak i na mojej mamie, ktora jest opalona). a co do malych niedoskonalosci, ja ich nie mam ale wlasnie wczoraj testowalam na mamusi ;) nalozylam w miejsce niedoskonalosci wiecej podkladu i na to puder my secret i efekt byl genialny ;) ale jezeli chodzi o cere z problemami to polecam tez puder max factowa (na allegro dostepny za ok 20 zł), takze w kolorze transparentnym, tj nr 05 ;)

    OdpowiedzUsuń