wtorek, 11 listopada 2014

Zakupy na ten miesiac

Witajcie!

Od dawna palnowalam zakupy,ktore zrobilam w piatek.
Oczywiscie zakupilam rzeczy te,ktore zaplanowalam ale wiadomo trafily sie rowniez tez i nie planowane :) 

Pizamo:
W Primarku mozna kupic Pizama wygodne i wedlug mnie dobre. 
W tamtym roku kupilam jedno w Primarku rowniez za okolo 10e i w tym roku postanowilam powtorzyc zakup. Wybralam cos miekkiego,cieplego i z motywem na zime ;) 
Gora biala z misiem,a spodnie w kratke




Skarpety:
Dla mnie takie ocieplane skarpety na zime to podstawa. 
Kupilam 3 pary za 3e. Mam poprzednie z tamtego roku i sprawdzaja sie dobrze. Postawilam w tym roku na roz:) a co mi tam



Bielizna:
Bardzo lubie sklep women'secret. 
Dosc czesto mozna trafic tam na promocje(tak,lubie chodzic na promocje,no jak chyba kazdy).
Nie bede pokazywac calosci,ani tez opowiadac co kupilam;)




Bluzka:
Takiego koloru szukalam:) 
Poprzednia z tego samego sklepu wytrzymala mi 2lata,wiec bardzo duzo. Postanowilam ja znow kupic. Pasuje idelanie do kilku sweterkow.




Torebka:
Zakup nieplanowany,ale no promocja :D
Bylo bardzo duzo rzeczy na promocji w Primarku, wystarczylo tylko dobrze poszukac ;) 





Bizuteria:
U mnie zakup bizuterii zazwyczaj jest nie planowany. 
Tak jak i bylo z reszta w tym przypadku;)
Kolczyki za 0.50e


Naszyjnik za 2e:) 





 To by bylo na tyle.
Malo? Duzo?
Dla mnie wystarczajaco:) 

Pozdrawiam!


2 komentarze:

  1. Też każdej jesieni zaopatruję się w tego typu skarpetki. Jestem strasznym zmarzluchem, więc często kładę ja na kaloryferze, biorę kąpiel, a następnie zakładam podgrzane skarpetki na stópki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moglabym miec dwie pary takich skarpet,a i tak mi bedzie dalej zimno :D Dobry spsob,sprawdze go dzis wieczor :)

      Usuń