czwartek, 6 listopada 2014

Ulubione lakiery na jesien

Ulubione lakiery na jesien?
Owszem,prosze bardzo:) 
Zawsze cos mam na paznokciach. 
Uwielbiam lakiery do paznokci.
Byc moze,kiedys sie pochwale swoja kolekcja. 





Eveline (401)
Kolor piaskowy. Przepiekny. Trzyma mi sie okolo 4 dni bez top coat a to duzo. Kupilam go w Polsce rok temu na wakacjach za okolo 4zl. 




OPI ''The Color Of Minnie''
Kupialam go w kolekcji Minnie Mouse. Mialam w zestawie 3 mini lakiery do paznokci oraz top coat. Wybralam ten lakier na jesien,poniewaz czerwien jesien to podstawa. Z reszta czerwien to podstawa o kazdej porze roku :) 
Niestety cokolwiek bym na niego nie nalozyla trzyma mi sie az 1dzien. Czyli? Drozsze nie zawsze znaczy lepsze albo cos zle robie. 
Za caly zestaw miniaturek zaplacilam 14e.





Tym razem Sephora. 
Mam go od wakacji tego roku,wiec duzo o nim nie moge powiedziec.
Malowalam nim paznokcie dwa razy dopiero,ale kryje za pierwszym razem idealnie! I co najwazniejsze trzyma sie dlugo okolo 3-4dni.
Byl na promocji i dalam za niego,az 1e :D





Essie ''Roarrrrange''
Tak naprawde to bylo moje pierwsze starcie z tymi lakierami. 
Tak lakierami, poniewaz te rowniez kupilam w zestawie mini. 
Wole najpierw mini kupic niz zalowac. Ale tutaj nie zalowalam. 
Ten kolor akurat byl z kolekcji letniej,no ale pomarancz jesien na dloniach? Czemu nie ;) 
Trzyma sie bez niczego okolo 2-3 dni.
Za zestaw 3 mini lakierow zaplacilam 10e






Kiko 705
Lakier magnetyczny. Czyli? Kupujemy magnesik,malujemy paznokcie,przystawiamy magnesik i powstaje nam wzorek taki jak na magnesie. Co wy na to? Mi sie bardzo podoba!
Moze nie widac tego na zdjeciu,ale kolor jest bardziej morski niz taki ciemny niebieski jak tutaj wyszedl. 
Trwalosc? W miare dlugo okolo 3dni






OPI ''William tell me about OPI''
Zamowilam ten lakier online,bo wiadome promocja (4,50e a w sklepie 16) :) Jednak pozniej nie bylam z niego,az tak zadowolona. Dlaczego? A no wlasnie.. Kolor. Nie spodobal mi sie. Po pomalowaniu moich paznokci wydawalo sie,ze sa one CZARNE! Mozecie sie dziwic,ale tak naprawde bylo. Zeby zobaczyc pelny kolor musialam patrzec pod swiatlo i to bardzo dobrze patrzec,poniewaz na pierwszy rzut oka nie bylo tego widac. Kolor jest taki sliwkowy,wiec postanowilam,ze bede go uzywac tylko na jesien ewentualnie zime. Trwalosc? Tak jak z OPI czerwonym powyzej :) 



Macie jakies lakiery na jesien,ktore czesto uzywacie?

Pozdrawiam :) 

4 komentarze:

  1. Ostatni z OPI urzekł mnie najbardziej, idealny na okres jesień-zima.
    Świetny post :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolorki, ja uwielbiam czerwienie i róze :) ale i granaty :)

    OdpowiedzUsuń