wtorek, 17 czerwca 2014

Dresslink #2 Nie planowane zakupy

Witajce :) 

I tak oto kolejne zamowienie z Dresslink trafilo do mnie. 
A raczej do nas,poniewaz zamawiala jeszcze moja mama i siostra. 
Moje zamowienie bylo skromne tylko dwie rzeczy i tyle.


Na pierwszy rzut oka na stronie wydawaly mi sie bardzo normalne i jakos nie przyciagly mnie za bardzo. Kupilam ja pod wplywem tego,ze jak wszyscy to ja tez. No i nie zaluje :) 


Sa baaaardzo wygodne. Az chcialoby sie w nich chodzic caly czas.
Wtedy kiedy je kupowalam kosztowaly okolo 4,20


Kolejna rzecz to torebka. Nie mialam w planach takze jej zakupu,ale stwierdzilam ze jesli wszyscy.. ;) No i tak sie stalo. 


Kolory akurat sa takie letnie. 


Niestety wiekszosc zdjec jest jaka jest,poniewaz zostaly robione aparatem z telefonu. 

Ogolem torebka jest duza, taka jak lubie. Wyglada ladnie. Ciekawe jak wytrzyma ciezar tego co ja bede w niej nosic ;) 





2 komentarze: