sobota, 4 lutego 2012

ELLE i KIKO

Hej:) 

Dzis udalam sie na zakupy,aby kupic mojej mlodszej siostrze prezent na urodziny. 
Przy okazji wstapilam do kiosku po moja gazete ELLE oraz do KIKO i jestem zadowolona z tych zakupow. 
Oto cala gazetka;)
A teraz jakie dodatki w niej byly.
Podklad z Chanel. Ciekawa jeste czy bedzie dobry. Miesiac temu byl podklas z L´oreal,kryl on dobrze,ale niestety do mojej cery byl za ciemny. W styczniowym numerze byl takze podklad z Max Factor,ale nie mialam jeszcze okazji go uzyc,sama dosc czesto nie uzywam,wiec dlatego:) 
Kolejny dodatek. Wsrodku znajdowaly sie zdjecia z kolekcji wiosna/lato 2012. 
Lakier do paznokci byl trzecim dodatkiem. Ciekawa jestem ile bedzie sie on trzymal. Jego kolor jest taki hmm granatowy nie wiem czy to bedzie widac na zdjeciu. 

Co kupilam w KIKO? 



1 komentarz: