środa, 1 lutego 2012

Luty

Hej! 

Hmm...Wiec nadszedl luty. Za 14 dni Dzien Zakochanych tzw. Walentynki. Ja osobiscie nie mam nic przeciwko temu dniu,aczkolwiek mysle ze te takie slodkie wystawy w serduszka sa troche przereklamowane. Teraz wszedzie gdzie sie nie spojrzy widac tylko serca,kolor czerwony(jak na swieta) i nic wiecej. To jest chyba jedyny minus tego dnia. Oczywiscie dla niektorych minusem tego dnia bedzie rowniez samotnosc. Duzo osob twierdzi ze Walentynki to swieto glupie i nie powinno byc obchodzone. Mysle ze gdyby nie te wystawy sklepowe to nie byloby az tylu ludzi anty. 
Luty zaczelam z bolem gardla:) Ponad miesiac temu tez mnie dopadl. Probowalam niestety juz chyba wszystkiego wtedy i bez skutku. 2 tygdnie chodzilam i mowila jak jakis potwor.
Ponoc picie Pepsi jest dobre,ale ja u siebie nie widze nawet minimalnej poprawy. Zostaje jednak przy cieplej herbacie z cytryna i miodem.
Co zamierzam zrobic w tym miesiacu? 
Ciezkie pytanie. Zyje jak narazie z dnia na dzien. 8 lutego bede pisac test probny do szkoly. Ja podchodze do tego na luzie. Nie widze powodow zeby sie tym denerwowac. Bo po co?
Ostatnio zaczelam czytac coraz wiecej ksiazek,polskich oczywiscie;) Sa to ebooki(nie mylic z audiobookami)
Co przeczytalam w tamtym miesiacu? 
Tytul: ,,Wciaz ja kocham´´,autor: Nicholas Sparks.
Co sadze JA o tej ksiazce?
Jest ona ciekawa oceniam ja 8/10.
Po przeczytaniu jej mozna zaczac rozmyslac o tym co w zyciu naprawde dla nas sie liczy i jakie sa najwazniejsze wartosci czlowieka w zyciu. 
Co mnie zachecilo do jej przeczytania?
Po obejrzeniu filmu,ktory nosi tytul taki sam jak ta ksiazka,stwierdzilam,iz dlaczego by nie przeczytac. Jakos mam taki zwyczaj ze zawsze po obejrzeniu filmu ciekawa jestem jaka  naprawde jest ksiazka. Wiadome,kazdy ma inna wyobraznie i nie kazdy jest taki sam. Tu sie trzeba tez i z tym liczyc. 
Pytanie do Was: Co Wy myslicie o tej ksiazce i tym filmie?
Przeczytalam jeszcze wiele ksiazek,ale jakos ta najbardziej z nich wszystkich mnie urzekla.
Co bede czytac w tym miesiacu lub najblizszym czasie?
Nie wiem. Nie zastanawialam sie jeszcze nad tym. 



Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz