piątek, 17 października 2014

Lato

Lato.. Bylo minelo i teraz czas sie pogodzic z tym,ze przyszla (u mnie juz) deszczowa jesien :) 

Tesknie za:


Morzem.. :)


Opalaniem sie




Letnimi ciuszkami:)



Letnim sloncem i tymi upalami. Jednak nie sa takie zle :)




Chodzeniem boso po plazy



Takimi widokami:




Parkami rozrywki i wodnymi atrakcjami. Zima jakos nie wyobrazam sobie zjezdzania na kolejkach gorskich.


 Widokiem kiedy fale sie rozbijaja o skaly. Moglabym stac i ogladac to godzinami


Podrozami samolotem:) Uwielbiam podziwiac swiat z gory no i na dodatek na kazdym locie zawsze sie dzieje cos ciekawego.  :) 

A wy za czym tesknicie do lata?


3 komentarze:

  1. Opalać się nie cierpię (mam skłonność do poparzeń), ale całej reszty też mi brak. Słońca i ciepła najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie ma takiej specjalnej rzeczy, myślę,że za podróżami ,zdjęciami ,beztroską..i nie udało mi się w tym roku rozłożyć namiotu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, ja namiot ostatni raz rozstawilam..hm...w sierpniu 2008 :D

      Usuń